برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

خودت بخواه

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۳۵ ب.ظ

نوز گریه بر این جویبار کافی نیست

ببار ابر بهاری، ببار... کافی نیست

 

چنان که یخ زده تقویم ها اگر هر روز

هزار بار بیاید بهار، کافی نیست

 

به جرم عشق تو بگذار آتشم بزنند

برای کشتن حلاج، دار کافی نیست

 

گل سپیده به دشت سپید می روید

سپیدبختی این روزگار کافی نیست

 

خودت بخواه که این انتظار سر برسد

دعای این همه چشم انتظار کافی نیست

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۰
سید رضا

نظرات (۱۲)

۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۷ سیاوش آقاجانی
سلام و خداقوت، شعرتان زیبا بود. از تشریف فرمایی تان هم سپاسگزارم.
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
دلمان که می گیرد تاوان لحظه هاییست که دل باخته ایم و امروز جمعه ...

چه روزا شمردیم و عاشق شدیم

چقدر جمعه ها رو به در زل زدیم

چقدر با امید ظهور یه مرد

به زخم ها دوای تحمل زدیم

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای فرج
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۵ زهره مهدوی
  به این فکر میکنم انتظار
  آیا فقط یک کلمه ست ؟
 پس چرا منتظران 313 تن نشدند ؟

 سلام 
 ممنونم از لطفتان 
 امیدوارم همینگونه باشد که می فرمایید
 و خدا رو شکر
پاسخ:
سلام همین طور هست
شعر عالی بود استاد

خودت بخواه که این انتظار سر برسد

عالی بود استاد
پاسخ:
شعر استاد عالی بود
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۱ محمد علیزاده
بسیار عالی
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۴۴ بنیان مرصوص
سلام
ممنون از اینگه به ما سر زدید
نظرتون رو در مورد لینک بفرمایید
انشاالله توفیق یار ماست
پاسخ:
سلام افتخاریست برای وبلاگ بنده لینک شدن
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۰ روایت شیدایی
قبلی ها رسید ، او شنید و شاید در گوش قاصدک او هم چیزی خواند شاید اینکه
شیعه ی من تو را هر روز می بینم اما ....

سلام

خدا قوت

پایدار باشید

پاسخ:
سلام زنده باشید
سلام.
بسی نیکو بود.آفرین!
تشکر مه سر زدین!

مرا-ببخش که فقط #گناه کردم و بعد طلبکارانه گفتم : #آقا پس کی میای ؟؟؟

یاعلی
پاسخ:
سلام نظر لطف شماست

جالب بودد

سلام عالی بود.خسته نباشید

سلام
خدا قوت
ممنون بابت حضورتان
خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم

منتظر حضور گرمتان خوهیم ماند
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی