برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

او را به یاد بسپاریم نه به خاک

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱ ق.ظ


میخواستم از شهدای گمنام بجنورد که امشب دلم براشون تنگ شده بود بنویسم

گشتم تو گوگل تا چند تا عکس پیدا کنم و کنار مطلبم بذارم

ولی پیدا نشد

هر چی بود خبرای مراسم خاکسپاری شهدا بود که اونم فقط خبر بود همین

آهای اونایی که شهدا رو به خاک سپردید

بچه های شهرمون از مسئولین جز خبر . گزارش بیشنر انتظار نمیره

اما بیاین خودمون یه کاری کنیم

برای شهدای به خاک سپرده شده چه با نام و چه گمنام

منتظر نظرات همه هستم

از هر شهری که باشی

بیا به عشق شهدا بگو 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۷
سید رضا

نظرات (۲)

۲۸ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۷ محمد حیدری
سلام
از چه بگویم ؟ از خاکیانی که معشوق آنها را برای خود برگزید
چه بگویم از کسانی که جز خاک بیابان و مادرشان حضرت زهرا (س) مونسی ندارند
راه گلو فشرده میشود هنگام یاد آنان
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیل حجتک
یا حیدر
زنده ان... با تمام وجود حسشون میکنم
پاسخ:
خدایا بفهمان به من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی