برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

" او "ست ایها العزیز تمام ندار ها...

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳ ق.ظ

برگرد ای توسل شب زنده دارها
پایان بده به گریه ی چشم انتظارها

از یک خروش ناله ی عشاق کوی تو
حاجت روا شوند هزاران هزارها

یکبار نیز پشت سرت را نگاه کن
دل بسته این پیاده به لطف سوارها

از درد بی حساب فقط داد میزنم
آیا نمیرسند به تو این هوارها

ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
خیری ندیده ایم از این اختیارها

باید برای دیدن تو "مهزیار" شد
یعنی گذشتن از همگان "محض یار" ها

دیگر برای تو صدقه رد نمیکنم
بیهوده نیست اینکه گره خورده کارها

یکبار هم مسیر دلم سوی تو نبود
اما مسیر تو به من افتاد بارها

شب ها بدون آمدنت صبح می شوند
برگرد ای توسل شب زنده دارها

این دست ها به لطف تو ظرف گدایی اند
یا ایها العزیز تمام ندارها


" علی اکبر لطیفیان "

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۴
سید رضا

نظرات (۸)

سلام 
خوش سلیقه ای در انتخاب شعر
میلـیون مـیلیون تُـن صدا وجـــــود داره...!
ولــــــی فقـــــط و فقــــط ..
یـــــکی شه که وقتـــــی مــــی شنوی ..
دیــــــونه مـــی شــی ...
سلام
حتما دیده شود...... آقا آقا آقا آقا آقا آقا...............
http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=22092
به نام حزب اللهی
ای نام تو سرور همه بی شکیب ها
مولا بیا برای دل ما غریب ها...

----------
این بیت بدون مقدمه بعد از خوندن شعری که انتخاب کردید،به ذهنم اومد.
هدیه به نوکران و خادمان بارگاه حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)

۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۲۱ جابر رضاپور
یا ایها العزیز تمام ندارها
فوق العاده
موررو بخون

ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
خیری ندیده ایم از این اختیارها

بسیار زیبا
پاسخ:
نظر لطف شماست
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۰۰ بنیان مرصوص
سلام
به روزیم فرصت کردید تشریف بیارید
ادامه بحث شبهات حکومت اسلامی
سلام با صفا دمت گرم
پاسخ:
سلام حاج احمد آقا دم شما هم گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی