برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

او فهمیده بود...

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۵ ب.ظ

اگر از بنده بخواهند «آیت‌الله بهجت را در یک جمله معرفی کن» من به اندازه فهم و بر طبق سرمایه عقلی ومعرفتی خودم می‌گویم آقای بهجت کسی بود که فهمید برای چه آفریده شده است و دانست چه راهی را باید طی کند تا به مقصد خلقت برسد. او این راه را پیمود و سعی کرد در طول زندگی‌اش به دیگران هم معرفی کند. البته دیگران ممکن است تعریف‌های بهتر، جامع‌تر و کامل‌تری ارائه دهند.باح



آیت الله مصباح در اولین سالگرد رحلت آیت الله بهجت  (ره)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۶
سید رضا

نظرات (۸)

آیت الله بهجت (ره) :

گشتیم و گشیم ، ذکری بالاتر از صلوات پیدا نکردیم

تعجیل در فرج حضرت ولیعصر ارواحنافداه صلوت ...
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۵۶ عشق - ایمان - زندگی
سلام

ممنون از حضورتون
یا شکور
سلام بر "برای او " سبز سیدی !
سلام بر سید رضا
لباس شُکر یک ساله شد با رنگین کمان کوکهای اندیشه ی شما ها ...
قطعا در این میان کوک سبز سیدی  شما فراموش نمی شود هرگز و قدر دانی من کافی نیست .
ممنون که تا به امروز با ما مهربان و همراه بودید [لبخند ]

کوکتان بر آسمان حق پایدار !
اللهم عجل لولیک الفرج

آیت الله بهجت(ره):

بابا با خدا بساز...

بابا ما اگر خودمان را درست بکنیم، خدا کافی است، خدا هادی است. ما خودمان را درست نمی خواهیم بکنیم اما از کسی هم نمی خواهیم آزار ببینیم. بابا اصلاح می شود...

ما می خواهیم اگر دلمان خواست دروغ بگوییم، اما کسی به ما حق ندارد دروغ بگوید

ما ایذاء بکنیم دوستان خودمان را خوبان را اما نه، بد ها حق ندارند به ما ایذاء بکنند.

بابا با خدا بساز، کار را درست می کند. چرا در خلوت و جلوت دلت هر چه می خواهد می کنی؟

بله واقعا ایشون نمونه کاملی از یک انسان خدایی بودند!!!
 سلام
بروز ! با عنوان مشکل مردم ما فرهنگ است....

نظر کراشناسانه فراموش نشود!
یاعلی (ع)
فرهنگ پرواز
۰۴ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۲۳ دل تنگــ امام زمان (عج)
سلام علیکم
وب خوبی دارید.
لطف کنید در صورت صلاحدید ما را با نام "دلــ تنگــ امام زمان (عج)" لینک بفرمائید و به ما اطلاع دهید که شما را لینک کنیم.

یا علی(ع) مدد.

از فاطمه اکتفا به نامش نکنید
نشناخته توصیف مقامش نکنید
هر کس که در او محبت زهرا نیست
علامه اگر هست سلامش نکنید
بر فاطمه همنوای حیدر صلوات
سلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی