برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

جا خالی او...

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۱ ب.ظ

 بعضی روزها بعد نماز جمعه میرفتم بهشت ثامن برای عرض ارادت و توسلی به شهدا

همین طور که قدم می زدم  چشمم به عکسی خورد و مطلبی که نوشته بود 

اگر روزی من مردم چشمهایم را باز بگذارید تا بدانند کور کورانه نمرده ام 

دستهایم را از تابوت بیرون بگذارید تا بدانند که چیزی با خود نمی برم 

پاهایم را روی زمین بکشید تا بدانند از اینکه از این دنیا می روم خوشحالم و به پای خود می روم

و وقتی مرا به خاک سپردید یک قالب یخ بر سر مزارم بگذارید

 تا به جای مادر مرحومم بر مزارم بگرید.


پی نوشت :

دو پست اخیر به بهانه تکریم مادران شهدا بود

 جای بعضی مادران شهدا هم خالی بود خیلی 





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
سید رضا

نظرات (۲)

۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۳۳ محمد علیزاده
بسم رب الشهدا
هر روز باصدای مادر بیدار میشوم ..
امروز ...!؟

نیازمند دعای گرمتان جهت شفای مادرم هستم ...
پاسخ:
اللهم اشف کل مریض

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی