برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

شیخ حرم....

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ


به احترام شیخ بهایی در روز او....

نگشود مرا ز یاریت کار دست از دلم ای رفیق! بردار
گرد رخ من، ز خاک آن کوست ناشسته مرا به خاک بسپار
رندیست ره سلامت ای دل! من کرده‌ام استخاره، صد بار
سجاده‌ی زهد من، که آمد خالی از عیب و عاری از عار
پودش، همگی ز تار چنگ است تارش، همگی ز پود زنار
خالی شده کوی دوست از دوست از بام و درش، چه پرسی اخبار؟
کز غیر صدا جواب ناید هرچند کنی سال تکرار
گر می‌پرسی: کجاست دلدار؟ آید ز صدا: کجاست دلدار؟
از بهر فریب خلق، دامی است هان! تا نشوی بدان گرفتار
افسوس که تقوی بهائی

شد شهره به رندی آخر کار                                                

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
سید رضا

نظرات (۴)

السلام علیک یا ام البنین

با پست "مادر ادب؛ طرح وفات جناب ام البنین س" بروز هستیم

منتظر دیدگاه های گرمتان می مانیم

یاعلی
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۴۹ یا فاطمه الزهرا(س)

امام خمینی(ره):

کسانی را انتخاب کنید که مسائل را تشخیص دهند نه از افرادی باشند که اگر روس یا آمریکا یا قدرت دیگری تشری زد بترسند باید بایستند و مقابله کنند...

کجا پیدا شود شورآفرینْ دل

که چون عباس ریزد پای دین، دل

چراغ اشک را امشب برافروز

به یاد مادرش «ام البنین»، دل!

سلام
احسنت آقاسید
پاسخ:
سلام
ممنونم از نظر لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی