برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

معلم ...

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ


به یاد همه اون روزای خوب و قشنگ  

 معلم ها و همکلاسی ها

درسا و کتابا 

 زنگای تفریح

اصلا همه چی حتی کتک ها و مشق ننوشتن ها 

حتی اردو نرفتن ها 

و به یاد ستاره های درخشنده همه خاطرات دوران تحصیل  معلم های خوبمان

معلم های عزیز روزتان مبارک

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۲
سید رضا

نظرات (۸)

۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۰۳ محمد علیزاده
YADESH BEKHEYR
سلام ..
کسی آموخت، آنکه علمت داد بنده ات کرده ...
به پاس شمع بودنش پروانه وار می گردیم ...
آنچه از دستمان بر آمده است تصویر شده ...
تو هم بیا و بنگر ...

نظری هم دادی بهتر ... یا لااقل در امتیازش سهیم باش
یاعلی
۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۳ مسعود مرواری
ز بوسیدنی های این روزگار
همانا بود دست آموزگار
۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۳۱ حسین رضائی فرد
واقعا روزهای قشنگیه دوران مدرسه...
مخصوصا گل کوچیک تو حیات مدرسه
روحش شاد،یادش گرامی!!!!
سلام
زیباست و پرمحتوا
موفق باشید
منتظر نظراتتون هستیم
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۱۰ یا فاطمه الزهرا(س)
زیبا ...


هفته معلم بر تمامی معلمین و اساتید گرامی مبارک
چند روزی است ک مدرسه نمی روم! اما دل م واقعا تنگ شان شده :(

چ لحظه هایی بود " شمع شدی سعله شدی .. "


سلام
پاسخ:
سلام
کیه که دلش واسه مدرسه و کلاس درس تنگ نشده باشه؟!
من که اونقدر دلتنگم که می خوام امسال کنکور هرجور شده دبیری در بیام دوباره برگردم به مدرسه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی