برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دیده ای خواهم او شناس

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۴۹ ب.ظ


سرم را چرخاندم  به این سو و آن سو انگار که دنبال کسی می گردم

  از مردم پرسیدم 

کسی اباجعفر را می بیند؟

از هرکس سوال کردم گفت : نه

دستور امام بود که بپرسم

تا اینکه ابوهارون مکفوف پیر روشن ضمیر روشن دل وارد مسجد شد

 از او پرسیدم

انگار از همه بینا تر باشد و انگار از بیرون مسجد هم امام را می دیده طوری که تعجب در چهره اش موج میزد جواب داد :

بله آیا  آن حضرت نیست که ایستاده ؟

گفتم از کجا فهمیدی 

گفت چطور نبینم در حالی که او نوری درخشنده است ؟


برداشتی آزاد از روایت قطب راوندی از ابوبصیر 

منتهی الامال 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
سید رضا

نظرات (۷)

ماه رجب..
بهانه ایست برای دوستی با خدا ..
لحظه هایتان سرشار از این دوستی

پانوشت: سیدجان هنوز روی حرفمون هستیم ها ... ما منتظر دعایتانیم
سلام سید جان
خوبی؟خوشی؟چخبر؟
به قول علامه حسن زاده آملی:
الهی آنکس که در نماز جواب سلام را نمیشنود نمازگذار نیست... من را از نماز گذاران قرار ده..

موفق وموید باشی عزیز
یاحق
پاسخ:
سلام
شما خوبی
مخلصم

رجب نام نهری است در بهشت؛

از شیر سفیدتر و از عسل شیرین ‏تر؛

هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد؛

خداوند از آن نهر به او می‏ نوشاند ...

امام کاظم «علیه السلام»

سلام
بایک خاطره ی جدید آپ کردم
حتما سربزنید ونظر بدین
ممنووووون
متی ترانا و نراک...

فرا رسیدن ماه پرفیض رجب، ماه پیراستن دل از نا پاکیها مبارکباد
حامیان دکتررا لایک کنید بااومدنتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی