برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

اینجا....

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ب.ظ

به‌تنهایی گرفتارند مشتی بی‌پناه اینجا

مسافرخانه رنج است یا تبعیدگاه اینجا



غرض رنجیدن ما بود - از دنیا - که حاصل شد
مکن ای زندگی عمر مرا دیگر تباه اینجا

برای چرخش این آسیاب کهنه دل سنگ
به خون خویش می‌غلتند خلقی بی‌گناه اینجا

نشان خانه خود را در این صحرای سردرگم 
بپرس از کاروان هایی که گم کردند راه اینجا

اگر شادی سراغ از من بگیرد جای حیرت نیست
نشان می‌جوید از من تا نیاید اشتباه اینجا

تو زیبایی و زیبایی در اینجا کم گناهی نیست
هزاران سنگ خواهد خورد در مرداب ماه اینجا

فاضل نظری
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۶
سید رضا

نظرات (۱۱)

۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۳ مرتضی نظری
خدایا خلاصم کن از این زندان به نام زندگی
سلام و خدا قوت!...آپم...خوشحال میشم تشریف بیارین...یاعلی
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۳ اشکان عاشورایی

غم به هرجا که روم سرزده آید به دلم

چه کنم خانه من برسر راه افتاده ست

۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۴ محمد علیزاده
kheyli ghashang boud
خیلــــی زیــــبا بود . ممنون
سلام سیدجون
خیلی دوست داریم
مطالبت هم مثه خودت خیلی شیکه
موفق باشی
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۴ سید میلاد موسوی
با سپاس از شما دوست گرامی با افتخار پیوند داده شدید؛
باز هم به ما سر بزنید؛
کامروا باشید.
و له الحمد
سلام
امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
در سایه سار محبت الهی 
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۵ سید امیر حسین حجازی
با مطلبی در مورد یک شهید گمنام در خدمتیم یا حق نظر فراموش نشه
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۴ سید میلاد موسوی
.:: به نام یکتا دادار ::.
درود به شما؛
امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
گردهمایی شماره 1 با موضوع نوجوانان و انقلاب اسلامی ایران | دیدگاه شما چیست؟
بسیار زیبا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی