برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

شبیه او

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ب.ظ

می گفت:

«من دوست دارم توی این عملیات همه توانم رو بذارم واسه پیروزی لشکر اسلام.

دست آخر هم مثل امام حسین(ع) شهید شم.

طوری که بدنم توی آفتاب داغ بمونه. پاره هاش رو هم کسی نتونه جمع کنه

مگه خود آقا.»


عملیات کربلای 5 خبر شهادت و مفقودالاثر شدنش اومد  که کربلای ۴ شهید شده بود و جنازه اش مونده بود توی جزیره بوارین.

چند سال بعد جنازه اش پیدا شد، بالاتنه نداشت. باقی مانده جسدش رو هم از پلاکی که به کمرش بسته بود و مهر و تسبیح توی جیبش شناختند. .         


شهید قهرمان گریوانی                           


                                                                                                                                                                                                                                                                                         


برگرفته از کتاب «خط عاشقی۱»، ص۵۹

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۹
سید رضا

نظرات (۱۲)

۰۹ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۲ شهید گمنام
بسم الله
سلام ... بروز شده ایم با:

.: قالب جدید
.: موضوع جدید؛ نوا نوشت
.: دو پست جدید؛ گلزار شهدا ، درد سید

منتظر دیدارتان هستیم.
یاعلی
امروز باورم شد
که تو خسته تر از آن بودی
که بفهمی
دوست داشتنم را!
از من که گذشت...
اما...
هرجا که هستی
"خسته نباشی"!
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۷ سید میلاد موسوی
.:: به نام آفرینشگر زیبا ::.
درود به شما؛ وقت به خیر؛
امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
نشانی نوین ما: iPendar.Blog.Ir
چنانچه ما را {پیشتر} پیوند داده بودید، بی رنجش نشانی نوین مارا جایگزین نشانی پیشین کنید.
با سپاس.
{چنانچه این هرزنامه شمارا ناخشنود کرده، پوزش می خواهیم}
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۹ مرتضی نظری
سلام سید جان
عزیز اسم این شهید چیه؟ خیلی برام آشناست چهرش..
سلام
مطلب زیبایی بود
بروزم
کل تنم یخ کرد مورمور شـد :-(
روحمان با یادشان شاد....
۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۱ سید میلاد موسوی
درود فراوان آقا سید گل؛
- دلایل خیانت زنان
- عبادت چیست {نگاه فلسفی}
نو شدیم..
۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۴ سید امیر حسین حجازی
سلام یه پست جدید از نظر خودم زیبا گذاشتم دیدگاه شما چسیت
در پناه خدا
سلام منم کتاب خط عاشقی رو دارم
به شهیدان بگوییم التماس دعا
سلام
خدا رحمتش کند....
شادی روح شهدا ... صلوات ..
فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی