برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

باب الحوائج عالم

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۹ ق.ظ

موسای قصه های من آقای طورها
ای برق چشم های تو خورشید نورها

نور تو در نگاه خلایق نشسته است
تنها ندیده اند تو را دیده کورها

تنها امید روضه مادربزرگ ها
تنها صدای ناله و آوای گورها

ما با وجود نام شما قد کشیده ایم
باب الحوائج از ازل تا به دورها

آقا اصالتاً که سلیمان ما تویی
حالا شدی اسیر خیالات مورها

خورشید هم اجازه داخل شدنت نداد
در محبس تو محبس مهتاب و هورها

داوودها به صوت شما گریه می کنند
خیس است آیه های خدا در زبورها

هارون زندگی تو فارون قصه هاست
موسی اسیر مانده میان شرورها

این روزها به مادر خود گریه می کنی
اشکی عجیب گریه چشم غیورها

سرد است قتل گاه تو برعکس کربلا
پس گریه می کنی تو به یاد تنورها

در جسر شهر کفر تنت مانده روی خاک
ای خاک بر سرم سر راه عبورها

سید محمدحسین حسینی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
سید رضا

نظرات (۶)

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۵ زهرا رستگار
کبوترانه به سوی تو می پرم امشب .. هوای عشق تو افتاده در سرم امشب // ندیده ام حرم ات را به خواب هم حتّی .. به بزم عاشقی ات ره نمی برم امشب // ولی تو حضرت باب الحوائجی ای ماه! .. نمی شود ز تو این گونه بگذرم امشب // مرا به روضه ی ماه رجب بخوان آقا .. بکن ز مرثیه هایت معطّرم امشب // به کظم غیظ تو سوگند! من پُر از دردم .. بگو چگونه به رویت نیاورم امشب // به زائران تو حتی... چقدر بی رحمند .. به فکر آن همه گل های پرپرم امشب // به رنگ شعر من آقا نگاه کن...! .. انگار - که سرخ تر شده اوراق دفترم // امشب هوای هیچ کسی در سرم نمی گنجد .. که من هواییِ موسی بن جعفرم امشب :: وحیده افضلی ::

احسنت بسیار زیبا...

شهادت باب الحوائج ،امام موسی کاظم(ع) تسلیت باد؟!

سلام عزیز...

واقعا وبلاگ با صفا و چشم نوازی دارید

ان شاء الله همیشه موفق باشید
سلام.
وب قشنــــــــــــــــــــــــگی دارید.
درود.
وبلاگت سرشار از آرامش است.
مارو فراموش نکن منتظر نظراتتونم.


۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۹ شهید گمنام
سلام

بالاخره سید رخ عیان کرده و معرفی شد.
پرده برداری از چهره واقعی سید، در صفحه دربارۀ وبلاگ غربت...
دعوت میکنم بیایید و مطالعه فرمائید سید ما کیست؟

منتظر نگاه های گرمتان هستیم
حدس خود را در مورد شخصیت این فرد و دیدگاهتان دربارۀ سید را ارسال کنید.
یاعلی
شهادت حضرتش تسلیت...

بسیار زیبا ...

سرد است قتل گاه تو برعکس کربلا
پس گریه می کنی تو به یاد تنورها



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی