برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

می ترسم آخر...

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

دنیا به دور شهر تو دیوارْ بسته است

هر جمعه راه سمت تو انگار بسته است

کى عید مى‏رسد که تکانى دهم به خویش؟

هر گوشه از اتاق دلم تار بسته است

شب‏ها به دور شمع کسى چرخ مى‏خورد

پروانه‏اى که دل به دلِ یار بسته است

از تو همیشه حرف زدن کار مشکلى است

در مى‏زنیم و خانه گفتار بسته است

باید به دست شعر نمى‏دادم عشق را

حتى زبان ساده اشعار بسته است

وقتى غروب جمعه رسد، بى‏تو، آفتاب

انگار بر گلوى خودش دار بسته است

مى‏ترسم آخرش تو نیایى و پُر کنند

در شهر شاعرى ز جهان، بار بسته است

مرحومه نجمه زارع

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
سید رضا

نظرات (۱۰)

بسیار زیبا...
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۵ محمد علیزاده
زیبا بود
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۳ محمد دنیوی زاده
آدمی زاد با (حق یاران) بروز شد

بیناست بر این خاک ، آزمودنش مباد
وز غیر اسلام ، اصلا سرودنش مباد
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۵ شهید گمنام
با عرض سلام و آرزوی ایام خوش
نظر سید در انتخابات چیست؟ چه کسی باید انتخاب شود؟ آیا شرایط اصلح را میدانید؟
هر انچه میخواهید در گریزنوشتی کوتاه بخوانید
سید و دیدگاه وی در انتخابات ریاست جمهوری
منتظر نگاه گرمتان هستیم.
یاعلی
سلام با شعری در وصف خودم به روزم
خوشحال میشم سری به وبلاگ من هم بزنید .
خیلی قشنگ بود مرسی.......
تو ای صفای ضمیرم چرا نمی آیی؟
چرا بهانه نگیرم چرا نمی آیی؟
اگر حجاب ظهورت وجود تار من است
خدا کند که بمیرم چرا نمی آیی؟
آفرین
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۳ حمید عابدینی
زیبا بود!
طیب الله
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۵ مهتــــــــــــــا
در گذر از جاده زندگی آموختم
کسانی را که بیشتر دوست داری
زودتر از دست میدهی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی