برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

رای دادن

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ


در دموکراسی دینی رای دادن نه تنها یک حق بلکه یک تکلیف است.

این رو چند سال قبل در بیانات آقا دیدم

جدای از همه ی شور انتخاباتی این رو فراموش نکنیم

تاکید آقا به نظام و حفظ نظامه

 

 

البته ناگفته نماند     

 

 

 

رای من جلیلی

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱
سید رضا

نظرات (۱۷)

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۱ سید امیر حسین حجازی

با سلام و تبریک عیاد شعبانیه با یک نوا و یک پست بروز شدم

salam

خیلی خوب

بروزم
نزدیکترین مقصد دورم باش
در شام سیاه فتنه ها نورم باش
نزدیک ولادت اباالفضل، سعید !
جانبازترین رییس جمهورم باش ...

منتظرم
علی یارت
رای من قالی باف
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۹ شهید گمنام
سلام، میلاد باسعادت سیدالشهدا ع مبارک باد.
بروز شده ایم با طرح میلاد آب ...

منتظر دیدگاه های ارزنده تان هستیم.
یاعلی
خیلی دوسش دارم
خدا ب خیر کند ..!
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۸ محمد دنیوی زاده
میلاد سردارن کربلا مبارک باد/آدمی زاد(حضرت قمر)

ایجاز نه اطناب شجاعت را نوشتند
عباس آمده باب شفاعت را نوشتند
با سلام
با پست‌هایی در موضوع ازدواج بروزم، از حضورتان خوشحال می‌شوم.
تشکر کاربران از شرکت بیان
http://thanksbayan.blog.ir/
حتما همراه شوید
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۴ خادم الشهدا

سلام همسنگر

خدا قوت

استفاده کردیم

سپاس

 

راستی شما موافقی؟؟

(به روزم)

 

یا علــــــــــــــی

سیدبه خداما اهل این حرفانیستم.....
ماهمون وبلاگ عاشقانه بس مونه،دیگه با سیاست گلاویز نمیشیم......
سلام...
امشب دیگه وقت شور انتخاباتیه :)
مُردیم از بس آروم و نرم کار محتوایی و زیرپوستی کردیم!
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۱ محمد علیزاده
سید از شما انتظار نداشتم
آخه این آقا  چقدر کار سیاسی کرده که
مملکت بدیم دستش!!
دلیل نمیشه چون آیت الله مصباح تاییدش کرده بهش رای بدیم
خودمون که عقل و شعور داریم
تازه آقای احمدی نژادم آقای مصباح تایید کرد
حالام وضعمون اینه

..
پاسخ:
سلام
محمد جان چرا ناراحت میشی من دلایل دیگه ای غیر از حرف اقای مصباح دارم و بعدم کس دیگه ای رو اصلح ندیدم
همین
یاعلی
جلیلی جایش خوب است ...
یک نقطه روشن شد کنار تمام روشنایی های این انقلاب
مهم این بود که آمد و حرفش را زد
مهم این بود که گفت تحریمها بابت انرژی هسته ای نیست
مهم این بود که نشان داد سیاه نمایی ها از کدام طرف است
مهم این بود که هنوز سید علی مالک اشتر دارد
مهم این بود که فهماند ظرفیت این انقلاب کم نیست
 ....گرچه دغدغه شکم و نفس پرستی از شرف  واجبتر شد!!
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۶ محمد علیزاده
من ناراحت نشده قربونت برم
فیلا که کسی شد که نباید میشد
از فردا  در هیاتا رو تخته میکنن!!
عقده ای ها خودشون کشتن با آزدی...
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۴ زهرا رستگار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی