برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

و تنها اوست که....

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ



همه غلطی می چرخند، به جز یکی
همان فلشی که در جهت مخالف دیگران است
حــســیـــن!
و تنها اوست که به دعوت شهادت، طواف را ترک می کند ...

مجموعه آثار دکتر علی شریعتی  
جلد 6 صفحه 16
                    
  

                              
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۹
سید رضا

نظرات (۱۲)

۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۳ سفیـــر نـــور
سلام
جمله زیبایی بود!
البته من زیاد با نوشته های آقای شریعتی دوست نیستم!

موفق باشید

┘◄ التماس دعای فرج + شهادت

یازهرا(س)
احسنت
خیییلی قشنگ بود...
السلام علیک یا اباعبدلله...
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۲ محمد دنیوی زاده
فقط حسین!

------------------------------------------------

پیش دست علی را گل فشانی کنید

خلق و خوی نبی را نشانی کنید


ولادت حضرت علی اکبر (ع) تبریک/صلوات
اگر در جامعه ای فقط یک حسین و یا چند ابوذر داشته باشیم هم زندگی خواهیم داشت هم آزادی هم فکر و هم علم خواهیم داشت و هم محبت هم قدرت و سرسختی خواهیم داشت و هم دشمن شکنی و هم عشق به خدا... دکتر علی شریعتی

 یاعلی

۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۳ خادم الشهدا

سلام همسنگر

خدا قوت

 

با عنوان بصیرت به روزم

منتظرحضورتون هستم

 

یا علــــــــــــــی

عکس و متن بی نظیــــــــــــــــــــــ.......ر
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۶ شهید گمنام
سلام ...

حسین؛ کوتاه واژه ایست به بلندای آسمان ...

پانوشت: روز جوان مبارک
با طرح گرافیکی علی اکبر منتظرتان هستیم ...
یاعلی
ممممممکشاااااا.خیلی سنگین بود
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۹ محمد دنیوی زاده
---------------------

آقا امروز هم غروب پنجشنبه میرسه گلزار شهدا فراموش نشه /حقیر رو هم دعا کنید
احسنت...
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۳ ₪ طلـوع آخـر₪
زیبا بود جمله ی دکتر..
۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۳ محتشم چهرازی
خیلی زیبا بود
من از عکس خیلی خوشم اومد
پاسخ:
دکتر شریعتی رو باید تحسین کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی