برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

جوانی فدای او ...

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ

بزرگی را پرسیدند زندگی چند بخش است

گفت : دو بخش

کودکی و پیری

پرسیدند پس جوانی چه شد؟

گفت : جوانی فدای حسین 




پ . ن : جوانی که هیچ هستی ام از آن اوست هدیه ای از او را فدایش کنم کاری نکرده ام


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۳۰
سید رضا

نظرات (۶)

۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۸ شهید گمنام
جوانی ام فدای مهدی عج
فدای حسین(ع)...
به قول استاد پناهیان اینکه ما عاشق حسینیم هنر نکرده ایم اقا خیلی خوبند و دلربا
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۴۵ ღ فاطمه ღ
جوانی فدای حسین....
زیبا بود..
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۷:۳۷ نیما انصاری
سلام یار مهربان!
خوبی؟
آقا به ما هم نظری داشته باش.
منتظرتم 
یاعلی
پاسخ:
سلام
آقا به همه مون نظر کنن ان شاالله
عیدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی