برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

بی او....

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷ ق.ظ

نمی دانم

 این  خون من است که شور شده

یا اشک من است که سرخ شده

نمی دانم

هر چه هست شاید حال روزهای بی او باشد

 نمی دانم

اصلا  بی او روز هست یا نه؟


نمی دانم؟؟؟؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۰
سید رضا

نظرات (۵)

۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۹ ثاقب زهرا
احسنت
فوق العاده بود
پاسخ:
منون 
نظر لطف شماست
۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۰ محتشم چهرازی
اشک توست که سرخ شده
پاسخ:
نمی دانم؟
سلام.
با افتخار لینک شدید.
یا علی....
ضمنا :
مطلب قشنگی بود.
درد دل همه ماست.
یا علی....
پاسخ:
سلام
لطف فرمودید
علی یارت

۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۱ ღ فاطمه ღ
اصلا بی او روز هست یا نه.............................................................................. .
 سلام
خدا قوت

فرارسیدن ماه مبارم رمضان بر شما و خانواده محترم مبارک

ا مام حسن علیه السّلام فرمودند:

إنَّ اللَّهَ جَعَلَ شَهرَ رَمضانَ مِضماراً لِخَلقِهِ فَیستَبِقونَ فیهِ بِطاعَتِهِ إلى مَرضاتِهِ؛

خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه اى براى آفریدگان خود قرار داده تا با طاعتش براى خشنودى او از یکدیگر پیشى گیرند.

بحارالأنوار ، ج 75، ص 110



توبنویس : tobenvis.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی