برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حرف ناتمام

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ


گاهی وقت ها نمی شود حرفت را کامل بزنی

شاید نا محرم باشد

 

گاهی حرفت را که می زنی آن وقت بعضی ها به جای مرهم می شوند نمک روی زخم

و

 گاهی که حرف ناتمام می ماند آخر حرفت را با بغض خورده ای....

همین

 

 

 

پ.ن :

در مورد مطلب اخبر که خیلی از دوستان فرموده بودن منظورم چی هست

شرمندم نارسا بودن مطلب از بنده که نوشتن بلد نیستم بوده

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
سید رضا

نظرات (۷)

سکوت بهتره...ینی گاهی حرفا نزده بمونه شاید بهتره
سلام
حاج آقا خوبین؟
چه خبر ؟
بجنوردین؟
راستی اینترنتتون ردیف شد؟
پاسخ:
سلام
سلامتی
نه هنوز 
هر از چند گاهی از اینترنت دانشگاه استفاده می کنم
ان شاالله که تلفن به زودی میاد
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۳ فرشته ابراهیمی
پر معنی بود
اگه ما پادشاهیم شما تاج سری داش
سکوت جایز است!
یاعلی
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۶ یک پسر مجرد
خیلی مبهم مینویسی!
+ انگار یادت رفته مارو بلینکی سید!!
پاسخ:
ببخشید


مثل همیشه آخر حرفم را و حرف آخرم را با بغض می خورم عمریست ...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی