برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ای یاد بود تلخ....

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ
در پای چکمه های غرورِ تو، لِه شدم
چون برگ در مسیر عبورِ تو، لِه شدم

من آن گُلِ بنفشه از یاد رفته ام
لایِ کتاب های قطورِ تو، له شدم

مهمان هر شب دلم! ای یادبود تلخ!
هر روز پا به پای مرور تو، له شدم

من زیر بار فکر جدایی هر آینه
بودم اگر چه سنگ صبور تو ... له شدم

آن ماهی غریبه ی دریایی ام ولی
در حجم تَنگ تُنگ بلور تو، له شدم

امّید داشتم بکشی دست بر سرم
افسوس! زیر پای غرور تو، له شدم



احمد جاودان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
سید رضا

نظرات (۱)

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۴ سیدصادق صادقیان
باید با هم چیزش ساخت
حتی با عاشق کشی هاش
سخته ولی ...
گله ای نیست! بزن بشکن ونابودم کن        مرد این قصه به پرپرشدنش هم راضیست
پاسخ:
سخته ولی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی