برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

خوابم آقا

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ق.ظ
خدمتکار دیر کرده بود
آقایش رفت دنبالش دید کنار کوچه خوابش برده
با بادبزن کمی باد زد بیدار که شد
گفت شب ها بیشتر بخواب و روزها کار کن
خادم آقا امام صادق علیه السلام بود
پ.ن آقای من یادت هست که خوابم برده
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
سید رضا

نظرات (۳۰)

آخ
چقدر خواب بودم و...
عمریست که در خوابم
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۲ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بینظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم بیایید
یاعلی
پاسخ:
سلام
زنده باشینن
انشاالله
سلام...

بروزم با مطلب

" وقتی شعار های امریکا سوژه خنده میشوند "

منتظر حضور گرمتان هستیم.
چه جالب.......
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۰ سیدصادق صادقیان
ای کاش خواب بودم
من تو کمام
پاسخ:
پس من ....
آخ
پاسخ:
اااخ
سلام علیکم به روزم
کاش خواب باشیم...خودمونو زدیم به خواب در بعضی موارد...
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۷ مبارز سایبر
سلام
لطفا بیاین وبلاگم و نظرتون را درمورد این پستی که لینکشا میزارم را بنویسید
همچنین در مورد نظرات و جواب هایی که به کامنت های اون پست داده شده

http://isco20.blog.ir/post/%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%B5%D9%85-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%B5%D9%85

تازه فهمیدم که منم جزو کسانی هستم که خوابم پس کی بیداره؟

اصلاً یکی منو بیدار کنه!!!

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۳ محمد باقر کمالی

سلام

خوب هستید

 خسته نباشید

بروزیم

یاعلی

 

باز هم بروزم...............

اینبار با مطلب : افراطیون اعتدال گرا
من توی زندگی نباتیم :(
آقا دستمو بگیر
یا علی...
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۲۷ زهرا رستگار

ز بـاز خـوانی روز  ِ حسـاب آزادم...

ورق چنـان سـیاه کـرده ام کـه نتـوان خوانـد!!



پ
 

با سلام

خود ارضایی یا همان خلاصی موقت !

بروز هستم !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/06/15/khoderzaei123123123

 

باتشکر

فرهنگ پرواز

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۳۰ محمد علیزاده
afsous bar khab haye gheflateman
آقا یادش هست ماچی ؟ ما یادمون هست؟!...
سلام
نگاتو به مسائل ریز و درشت دور و ورت دوست دارم
انشاءالله از اون دسته ای باشی که بیدار می کنی و نصیحت
التماس دعا
سلام آسید
او یادش هست ...
ما فراموش کردیم امام و پیشوا و رهبرمان کیست!
+ غلامی این خانواده، دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما ...
 باید اهل او شد

اهل او که باشی،

از درد دوریش خوابت نمی برد ...

سلام
دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


یا علی
سلام
میزبان کیلیک هایتان هستم با


یا علی
سلام
با "ورود امام زمان .عج. ممنوع" بروزم.
یا زهرا.س.
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ بنده هم تشریف بایرد و اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم
هممون خوابیم ، وقتی از خواب بیدار میشیم که دیگه خیلی دیر شده ، ای کاش کسی پیدابشه مارو از خواب بیدار کنه ، ولی ...
بیخیال همون سکوت خودم حاکی از خیلی چیزاست !!!...
سلام دلاور
ممنون از قبول دعوت
باز مهمانید به 
درد دل های امام علی  علیه السلام یا همان شقشقیه


یا علی
خیلی زیبا بود
به دلم نشست

بسم ا...

با عرض سلام و احترام

به استحضار حضرتعالی می رسانیم بنا به درخواست برخی از جوانان علاقه مند به شعر ، حوزه هنری استان تصمیم به برگزاری  "کارگاه های آموزش اصول و قواعد شعر"  نموده است.

لذا از محضر شریف حضرتعالی تقاضای همکاری جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جلسات و جذب حداکثری قشر جوان و نوجوان می نماییم.

قابل ذکر است جلسات به صورت  "رایگان"  و ویژه ی  "برادران"  و "خواهران"  می باشد و برگزاری جلسات توسط شاعر گرانقدر استان ، "استاد اباصلت رضوانی" برگزار می گردد.

علاقه مندان  بجنوردی می توانند حداکثر تا تاریخ  " 10 مهر ماه"  به   "حوزه هنری استان خراسان شمالی واقع در بلوار شهید مدرس-کوچه گلچین-طبقه دوم"  مراجعه و اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  " 09158885909"   تماس حاصل فرمایند.

با تشکر

+ آه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی