برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دنیا برای بار نهم بی امام شد

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹ ق.ظ


آن روز کاظمین چو بازار شام شد
دنیا برای بار نهم بی امام شد

دجله که دیگر آبروی رفته هم نداشت
آنقدر اشک ریخت که چشمش تمام شد

جنت وزید و حُجره ی در بسته ی امام
در بارش ملائکه خود، بار عام شد

تا سایه بان شود به تن زهر دیده اش
خورشید شد کبوتر و بر روی بام شد

گل رفت و مستی از سر پروانه ها پرید
دل بی خبر ز لذت شرب مدام شد

آن روز ذوالجناح حسین (ع) از نفس فتاد
آن روز ذوالفقار علی (ع) در نیام شد

آتش نشست در جگر کربلایی اش
یعنی به رسم خون خدا تشنه کام شد

از بس که اشک ها به غزل پشت پا زدند
این مصرع رمیده زمین خورد و رام شد


عباس احمدی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۳
سید رضا

نظرات (۲)

لایک

سلام 

مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند:

إِنَّ فِی الْجَنَّةِ داراً یُقالُ لَها دارُ الْفَرَحِ لا یَدْخُلُها إِلاّ مَنْ فَرَّحَ یَتامَی الْمُؤْمِنِینَ؛

در بهشت خانه ای است که به آن خانه خوشحالی می گویند ، کسانی به آن منزل وارد می شوند که به یتیمان مؤمنان نیکی و مهربانی نماید .

کنز العمال ج 3 ص 172

 

بادرج لینک توبنویس در وبلاگ خود ، از ما حمایت فرمایید.

توبنویس : tobenvis.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی