برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ماه تابان

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ق.ظ

تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم
روبروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم

حال اگر چه هیچ نذری عهده دار  ِ وصل نیست
یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم

ماجراهایی که با من زیر باران داشتی
شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتم

بعد تو بیش از همه فکرم به این مشغول بود
من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!

ساده از «من بی تو می میرم» گذشتی خوب من!
من به این یک جمله ی خود سخت ایمان داشتم

لحظه ی تشییع من از دور بویت می رسید
تا دو ساعت بعد دفنم همچنان جان داشتم!!


کاظم بهمنی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۲
سید رضا

نظرات (۱۴)

شعر زیبایی است....
باسلام
مهمهنید ومیزبانیم با...


۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۹ سمیه ناصری
عالی بود انتخابتون.....
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۴ علی کاظمی (مسجد امام خمینی ره بجنورد)

سلام  اقا سید (بچه شهر با صفای شوقان) اگه خواستی به وبلاگ منم بیا سر بزن راستی من رو جزء پیوند هات بار ممنون

 

به پشت سر نگاه میکنم شایدهنوز کسی مرا دوست داشته باشد ، افسوس : همه کاسه آب بدست منتظر رفتن من هستند...

پاسخ:
سلام
علی آقا
چشم
سلام
خنده های عیدتان مداوم...

سفر به قبله است...
http://zareh.blog.ir/post/149
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۷ سوشیانت ...
سلام
زیبا بود
عیدتان مبارک
یا علی...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
احسنت
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۰ محمد باقر کمالی
سلام 
وبلاگ بینظیری دارید خوشحال میشوم و به وبلاگ بنده سر بزنید و دو کلوم حرف حساب بشنوید
فعلا یا زهرا

 سلام

رنگ...
http://zareh.blog.ir/post/105
۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۲ سیدصادق صادقیان
شعر قشنگی بود
ی سر هم ب ما بزن سید
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۹ یک پسر مجرد
سلام
یه سوال میتونم ازتون بپرسم؟
به نظر شما زیباترین و جذاب ترین و خوشگل ترین دختران و زنان اهل کجا هستن؟؟
پاسخ:
سلام
نمیدونم 
 سلام

ادامه مطلب...

۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۶ داش امیر رضا
بیست.///
اوففففففف
خیلی قشنگ بود سیدجان
عالی بود عالی
حرف نداشت
پاسخ:
مخلصم حضرت صالح 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی