برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یعنی میشه؟

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ




   


  


یادش بخیر با بچه ها می گفتیم دعا کنیم برا هم

جسین جان یه روز مونده برا شمام کاری نداره ارباب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۱
سید رضا

نظرات (۲۰)

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۳ شهدای زنجانرود
با سلام وبلاگ بسیار خوبی دارید دوست داشتیم باهاتون تبادل لینک کنیم اگر تمایل داشتید اطلاع بدید التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
میرسم خدمتتون
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۱:۴۴ پله پله تا خدا
با سلام وب قشنگی دارید استفاده کردیم با تبادل لینک موافقید؟
پاسخ:
سلام
میرسم خدمتتون
بدبخت لیاقت نداشتی بری برو بمیر
پاسخ:
انصافا

همه رفتند و ما جاماندیم ...

التماس دعای فرج

یاعلی

۰۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۲ محمد کیوان

هــوالـسیــد

 

بازار غریبی است بازار کربلا،

که خریداران خریده می شوند...

 

در کربلا آن گاه که هر آن چه بودت دادی،

خریده شده ای...

 

در کربلا،نه به آن چه داده ای،

به آنچه نداده ای می نگرند...

 

«علی اکبر بقایی»

سلام خداقوت،توضیحی که زیر اسم وبلاگتون نوشتید محشره،خیلی خوشم اومد وبلاگتون کلا دلنشینه،خیلی حس خوبی بهم دست داد،خوشحال میشم به منم سر بزنید.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون نظر لطف شماست حتما
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۶ محسن شیرازی
سلام
این آخرین پستم
اینبار جای حرف زدن من جای حرف زدن شماست
برام بنویس دریغ نکن
نیازمندم

ازمون ورودی اربعین حرم *پیاده روی مشهده!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام... اربعین تسلیت
************************
شرح حدیث....آیت الله آقا مجتبی تهرانی رحمه الله علیه....

ترجمه حدیث: حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام فرمودند:
همان طور که خورشید و شب با یکدیگر جمع نمی­شوند، محبّت و دل بستگی به خداوند نیز با محبّت و دل بستگی به دنیا جمع نمی­شوند.

شرح حدیث: خیلی زیبایی در این روایت دیده می­شود. انسان اگر بخواهد بفهمد حبّ به خدا دارد یا نه، راهش چیست؟‌ این امری نیست که هفته­ای و ماهی یا سالی یک بار پیش بیاید، بلکه انسان در هر روز چندین بار بر سر دو راهی دنیا و آخرت قرار می­گیرد؛ آن هم نه فقط بُعد وجودی او، بلکه تمام ابعاد وجودیش مثل قلب، عقل، اعضاء و جوارح، دست، پا، زبان، گوش، چشم و حتّی خطورات ذهنیّه او مثل دروغ، غیبت، تهمت، مال حرام خواری، نگاه به نامحرم و... انسان ببیند کدام را انتخاب می­کند امر الهی را انتخاب می­کند که نور است، یعنی محبّت و دوستی به خداوند را، یا این که معصیت را انتخاب می­کند که ظلمت و تاریکی و محبّت و دل بستگی به دنیاست؟
‌ نور و ظلمت در یک جا جمع نمی­شوند و دل ظرف محبّت خداوند است و دو شیء و دو چیز در او جای نمی­گیرد، محبّت و دل بستگی به خداوند یعنی نورانیّت، نشاط، آرامش، برکت، نیکوکاری. و محبّت و دل بستگی به دنیا، یعنی ظلمت، تاریکی، اضطراب، افسردگی، فساد، گناه و معصیت. حالا انسان ببیند در شبانه روز زندگی خود چه چیز را انتخاب می­کند؟‌ این از عمل انسان معلوم می­شود. آیا دل را در اختیار صاحب خانۀ با محبت خود و انجام فرامین او قرار داده­ایم؟ یا اینکه با نافرمانی، معصیت و گناه صاحب خانه را از دل بیرون کرده به مستأجر و یا بالاتر به غاصبی که محبّت دنیا و شیطان است داده و دل را بیمار کرده­ایم؟
انسانی که کارهای شیطانی انجام می­دهد و می­گوید خدا را دوست دارم، حرفش یک دروغ و فریب شیطان است. او دل را به شیطان تحویل داده است. البته چون خداوند کریم، مهربان و توّاب است، انسان می­تواند با توبه و انجام اعمال نیک دل خود را از شیطان پس گرفته و ظرف محبّت خدا کند.
[1]غرر الحِکَم و دُرر الکَلِم، صفحه 141، روایت 2513
****************
آقا مجتبی...
http://zareh.blog.ir/post/268

از من نیاز می رسد و از تو ناز حسین(ع)
دردسری شدست سفر کربلای من ...
...
.
.
.
پاسخ:
ارباب دریاب 
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۳ محمد کیوان

هــوالـنــــور

وَلَقَدْ هَمَّتْ بِهِ وَهَمَّ بِهَا لَوْلا أَن رَّأَى بُرْهَانَ رَبِّهِ (یوسف/24)

چون خدا را با بنده عنایت بود،پیروزی بنده را چه نهایت بود،چون خداوند بنده را در حمایت خود دارد دشمن بر وی کی ظفر یابد؟

پیروز بنده ای که خداوند پیوسته به دل او نظر دارد و او را هرگز فرا مخالفت نگذارد.


مصطفی (ص) گفت:

خداوند فرموده چون بدانم که غالب اشتغالِ بنده من به من است خواهش (شهوت) او را در سوال از من و مناجات با من قرار می دهم،وچون بخواهد از یاد من غافل شود،میان او با خودم حائل می شوم که بی بهره نشود!


امام جعفر صادق(ع) فرمود:

برهانِ حق جمالِ نبوت و نورِ علم و حکمت بود که خداوند در دل یوسف نهاد و فرمود : آتَیْنَاهُ حُکْمًا وَعِلْمًا تا به نور ضیاء آن ، راه راست و حق بدید و از نا پسند بازگشت و به پسند حق رسید، یعنی نه خود رسید که رسانیدند! نه خود دید که نمودند

 

*خواجه عبدالله انصاری*

۰۴ دی ۹۲ ، ۰۷:۴۸ «آغا کلان»

سلام

دوست عزیز؛

آفرین بر شما.

 

اهل چمن، مشتاق دیدار شما هستند.

«چمنستان» ارگان مرکزی حزب ما!

با پست: «جشن خون».

 

.......

بهـــــار این چمـن کی می رســـد باز؟

 

که گویم: «چشـم نامحــرم ز گل دور!»

........


سلام...

هرچه قدر می توانید....

http://zareh.blog.ir/post/273

۰۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۵۸ میرزا محمد حسین حدائق
....
پاسخ:
...
ایشالا سال بعد با هم دیگه ...
پاسخ:
ایشالا
آرزومه
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۴ فرزند آدم
ان شاالله سال دیگه ..
امسال که قسمتمون نشد :(
سلام.
شرح حدیثی از مرحوم آقا مجتبی تهرانی ره

.....
روایتی از پیغمبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) منقول است که حضرت فرمودند: مودّت و محبّت ما اهل‌بیت را لازم بدارید، یعنی هیچ‌گاه از مودّت و محبّت ما اهل‌بیت غفلت نکنید، هیچ‌وقت. «الْزَمُوا مَوَدَّتَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ»، لازم بگیرید، نعوذ بالله، دلهایتان حتّی لحظه و آنی از موّدت و محبّت ما خالی نباشد. روایت، مفصّل است. در عبارت دیگر حضرت می‌فرماید: «وَ الَّذِی نَفْسِی بِیَدِهِ»، قسم به آن موجودی که جان من در دست قدرت اوست، یعنی قسم به خداوند، «لَا یَنْتَفِعُ عَبْدٌ بِعَمَلِهِ»، اعمال نیک هیچ بنده‌ای به او سودی نمی‌بخشد، «إِلَّا بِمَعْرِفَتنا»، مگر اینکه نسبت به ما معرفت داشته باشد، یعنی ما را برحقّ بداند.
در این‌جا می‌خواهم نکته‌ای را عرض کنم: در باب اعمال نیکی که جنبة الهی و رنگ معنوی به آن‌ها می‌دهیم، قبولی اعمال هر مسلمانی، هرکس می‌خواهد باشد، و نورانیّت و اثرگذاریِ عمل نیکش روی خودش، بستگی دارد به پیوندش با اهل بیت(علیهم‌السلام). چون اعمال نیکی که انسان انجام می‌دهد، روی خودِ کنندةکار اثر دارد و این اثر گذاری غیر از مسألة قیامت و بهشت و ... است. این اثری است که روی خودش می‌گذارد و در نتیجه به انسانیّت و الهیّت نزدیک می‌شود. مثلاً در مورد نماز، هم پاداش داریم و هم اثری که خود نماز روی انسان می‌گذارد که به واسطة آن برای انسان نورانیّت باطنیّه می‌آورد، حال چه قبولی عمل نیک و چه نورانیّت و اثرگذاریش روی عاملش، بستگی به پیوند عامل با اهل بیت دارد. لذا اگر شخص با آن‌ها پیوند نداشته باشد؛ یعنی از نظر قلبی مودّت و از نظر ظاهری، معرفت به حقانیّت آن‌ها نداشته باشد، عملش اثرگزاری ندارد. پس دو مطلب شد. من حرف‌هایم را می زنم، می‌خواهید بفهمید ، می‌خواهید نفهمید. وظیفة من گفتن است.
 البتّه این بحث در عبادات هست که: مؤمنی که مثلاً از نظر اعتقادی، معتقد است، امّا پیوند با اهل بیت ندارد، روز قیامت مؤاخذه‌اش نمی‌کنند که چرا نماز نخواندی و بعد او را جهنّم ببرند. امّا این‌گونه نیست که او را به أعلی علییّن بهشت هم ببرند. چون مسائل معنوی و اعمالی که انسان انجام می‌دهد، آن‌گاه اثربخش و نافع است که این پیوند با اهل بیت برقرار باشد.
امالی مفید ص 140 – بحارالانوار ج27 ص193
****
قتنه ...http://zareh.blog.ir/post/275

سلام
منتظر پست جدیدشما هستیم
ارادتمند شما
اهورا...
پاسخ:
سلام
ان شاالله می رسم خدمت
ممنون از لطفتون
سلام...
تشریف بیارید ....*دکتر....*

http://zareh.blog.ir/post/277


ایام سوگورای بر شما تسلیت...
با سلام
سامانه پیامکی نور جهت کم کردن هزینه پیامکی دوستان ارزشی راه اندازه شده است .
در صورت نیاز به سامانه پیامکی قوی و ارزان می توانید از آدرس:
noor-sms.ir
به صورت آنلاین ثبت نام کنید.

ویژگی ها :
امکانات عالی
ارسال و دریافت
یک تا 2 خط اختصاصی رایگان
هفت خط عمومی رایگان
از 500 تا 8500 پیامک رایگان
هزینه پیامک حداکثر 97 و حداقل 80 ریال ثابت بدون توجه به میزان شارژ

قرعه کشی در اعیاد اسلامی و تقدیم پیام رایگان
تقدیم هدیه 10 درصد هزینه پنل کاربرانی که معرفی کنید

بخشی از درآمد این سامانه وقف خیریه و مجالس اهل بیت و کمک به کاربران ارزشی سامانه است.
noorsms91@yahoo.com
09168900248

ممنون خواهیم شد دوستان ارزشی را اطلاع دهید و در صورت امکان لینک یا یکی از بنر های موجود در لینک زیر را در وبلاگ خود قرار دهید.
تشکر
http://bitab.blog.ir/post/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی