برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

روزهای نبودنت باران برای خودش می بارد...

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ق.ظ



به دنبال تو می گردم که با فانوس باران ها

به دنبال تو می گردند این شب ها، خیابان ها

 

به دنبال تو می گردم، همانطوری که می گردند

پی یک قطره باران چشم های باز گلدان ها




 

چقدر این روزها جای تو در هر کوچه ای سبز است!

چقدر این روزها سبزند در این شهر میدان ها!

 

تمام جوجه ها از تخم هاشان سر درآوردند

ترک خورده ست در این سرزمین دیوار زندان ها

 

حیاط خانه ها کم کم پر از گنجشک خواهد شد

پرستو خانه خواهد ساخت زیر سقف ایوان ها

 

یخ دریاچه هر شب تردتر، هر روز نازک تر

به زودی باز می گردند، قوها و پلیکان ها!



پانته آ صفایی







موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
سید رضا

نظرات (۵)

سید جــــان شعر را به خاطر هنر گذاشتی یا شاعر ...

صوفی چو تو رسم رهروان میدانی ، بر مردم رند نکته بسیار مگیر...


پاسخ:
خوشم میاد خودت جواب خودتودادی
  و رسالت من این خواهد بود

تا دو استکان چای داغ را

از میان دویست جنگ خونین

به سلامت بگذرانم

تا در شبی بارانی

آن ها را

با خدای خویش

چشم در چشم هم نوش کنیم حسین پناهی




 
روزی مجنون از میان سجاده مرد نمازگزاری عبور کرد.

مرد گفت: هی! مگر نمی بینی که با معشوق خود راز و نیاز میکنم؟

مجنون گفت: من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم

تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی؟!

العاقل یکفی بالاشاره...
پاسخ:
بله
سلام
خداقوت
مطلب شما در توبنویس درج گردید.
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی