برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

مناجات شعبانیه

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

إِلَهِی وَ قَدْ أَفْنَیْتُ عُمُرِی فِی شِرَّةِ السَّهْوِ عَنْکَ

خدایا! عمرم را در رنج غفلت از تو تباه ساختم

 وَ أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ

جوانی ‏ام را در سرمستی دوری از تو هدر دادم،

 إِلَهِی فَلَمْ أَسْتَیْقِظْ أَیَّامَ اغْتِرَارِی بِکَ وَ رُکُونِی إِلَی سَبِیلِ سَخَطِکَ

،خداوندا! آن روزها که به کرم تو مغرور شدم و راه خشم تو را سپردم، از خواب غفلت‏ بیدار نگشتم.






موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۰
سید رضا

نظرات (۹)

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۸ رسول حق منش
خدایا عذرم را بپذیر.

اگـــر هــیــچ وقــت بــعــد از هـــر لــبــخــنــدی

خـــدا رو شــُـکـــر نــمــیــکــنــی

حــَقــی نــــداری بــعـــد از

هـــر اشــکــی اون رو ســَرزنــِش کـــنـــی...

جانم مناجات شعبااااانیه
احححسنت
حاجی لاین اگه دارین مارا اد کنید اکانتم:isco2000
 در ﭘﺲ ﭘﺮده ﺑﻤﺎﻧﯽ ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ¤
ﭼﺸﻢ زﯾﺒﺎ را نهانی ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ¤
ﺟﻤﮑﺮان در اﻧﺘﻈﺎرت ﻣﺎﻧﺪه اﺳﺖ¤
اﯾﻦ ھﻤﻪ دل اﻧﺘﻈﺎری ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ¤
ﭼﺸﻢﺑﻪ راه ﯾﻮﺳﻔﯽ درداﻧﻪ اﯾﻢ¤
ﮔﺮﯾﻪ ھﺎی ﭘﯿﺮ ﮐﻨﻌﺎن ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ…
" اللهم عـــجــــل لولیک الفرج "
از فشار زندگی نترسید.به یاد داشته باشیدفشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل می کند . . .

----------------------------------------------------
* مثل اینکه سر نمی زنید....
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۶ سعو جووووووووون

روزگار حوصلش سر رفته بود

گفت : چه کنم چاره کنم یه چیزی بدید پاره کنم

و اینگونه شد که ک و ن ما را در اختیارش قرار دادند!!

سلام

فایل صوتی بسیار شنیدنی با عنوان مدیون

http://fanous.blog.ir/1393/03/29/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۷ السلام علیک یا آل یس

سلام وبلاک شمادر مرجع وبلاک نویسان بجنورد لینک شد لذا وبلاک ماروهم لینک نمایید در ضمن مطالبی که در وبلاگ خود انشار دادید به ما خبر بدهید تا در وبلاگ مرجع وبلاگ نویسان بجنورد با نام وبلاگ شما انتشار دهیم تا میزان استفاده از مطلب شما و میزان بازدید وبلاگ شما افزایش یابد

۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۴ السلام علیک یا آل یس

سلام

نام وبلاگ شما در مرجع وبلاگ نویسان بجنورد لینک شد

نام مارا در وبلاگ خود لینک نمایید

مطالب شما با نام وبلاگ شما در وبلاگ مرجع وبلاگ نویسان بجنورد انتشار می یابد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی