برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کن للمظلوم عونا و للظالم خصما

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ




مقام معظم رهبری :

سگ هارى و گرگ درندهاى به انسانهاى مظلوم حمله کرده است؛

چه کسى مظلومتر از کودکان معصومى که در این حملات جان خود را مظلومانه از دست دادند؟

چه کسى مظلومتر از مادرانى که فرزندان خودشان را در آغوش خودشان گرفتند و به چشم خود مرگ و پرپر زدن آنها را مشاهده کردند؟

رژیمِ غاصبِ صهیونیستِ کافر، دست به چنین جنایاتى زده است امروز در مقابل چشم بشریت و انسانیت؛ بشریت باید عکسالعمل نشان بدهد.



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
سید رضا

نظرات (۱۳)

ماهیها چقدراشتباه می کنند
قلاب، علامت کدامین سؤال است که بدان پاسخ می دهند؟
آزمون زندگی ما پر از قلاب هائیست که وقتی اسیر طعمه اش می شویم
تازه می فهمیم ماهی ها بی تقصیرند!
حسد
کینه
خشم
لذت
غرور
انزجار
انتقام
ترس
شهوت
من اسیر کدامین طعمه خواهم شد؟
خداوندا دانشی عطا فرما تا از کنار این قلاب ها بگذرم
که شاید دیگر فرصتی برای برگشتن به پاکی دریا نباشد
سلام سید جان


انشاالله هر چ زودتر خدا نجاتشون بده...


اللهم عجل لولیک الفرج
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۶ مرجع وبلاگنویسان خراسان شمالی
سلام
وقتتون بخیر
مطلب شما در توبنویس درج گردید.

http://tobenvis.com/new.aspx?id=3085

منتظر حضور بعدی و ارسال مطالب زیبایتان هستیم.
باتشکر
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۱ مرجع وبلاگنویسان خراسان شمالی
سلام
وقتتون بخیر
مطلب شما در توبنویس و حرف تو درج گردید.

http://harfeto.ir/?q=node/31394

منتظر حضور بعدی و ارسال مطالب زیبایتان هستیم.
لطفا با درج لینک توبنویس در وبگاه خود از ما حمایت فرمایید.
باتشکر
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام

این مطلب به نام شما در پست *برگزیده ای برای غزه* منتشر شد....

http://zareh.blog.ir/post/522

یا علی
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۵ ... خادم الزهرا
سلام

ازچشمش افتاده ام
میدانم...
اما
هنوز
آقایی در قنوت هایش میگوید :
ربنا شیعتنا منا...
انشالله روزی در سپاه آقایمان انتقام میگیریم هم انتقام مردم مظلوم و هم انتقام سیلی مادر ...
-------
با مطلب جدید بروزیم / منتظر حضور و نظرتان هستیم
------------
یا علی
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۴ عاشق اهلبیت ع
سلام علیکم 

ممنون از مطلبتون 

بروز هستیم با مطلب جدید با عنوان قلم ، منتظر حضور شما هستیم ، یا زهرا (س)

http://velayatkhoda.blog.ir/1393/05/23/%D9%82%D9%84%D9%85
لعنه الله علیهم اجمعین
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۸ محسن عروجی
 سلام
باپست (ایرانی ها نخوانند!!!) به روزم
منتظرحضورتون هستم
آدینه خوش
سلام دوست داشتید به وبلاگ من هم سربزنید
پاسخ:
سلام
چشم
سلام
 تبریک به خاطر پیروزی مقاومت غزه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی