برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

اما ندارمت....

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ

خوشم با شمیم بهاری که نیست 



ای آنکه دوست دارمت، اما ندارمت

بر سینه می فشارمت، اما ندارمت


ای آسمان من که سراسر ستاره ای

تا صبح می شمارمت، اما ندارمت

 

در عالم خیال خودم چون چراغ اشک

بر دیده می گذارمت، اما ندارمت

 

می خواهم ای درخت بهشتی ، درخت جان

در باغ دل بکارمت، اما ندارمت

 

می خواهم ای شکوفه ترین مثل چتر گل

بر سر نگاه دارمت، اما ندارمت



 "سعید بیابانکی"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
سید رضا

نظرات (۳)

۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۳ سعوووووووووو جون
ممنون.بازم بزارید

با شعر حق انتخاب کمتری داری

آدم که شاعر میشود تنهاست یا تنهاست

سلام دوست عزیز
عیدتون مبارک
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی