برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

اولویت پشت به قبله

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ق.ظ

 

اولویت پشت به قبله!

چقدر شیرین است حج خانه­ی خدا!

چقدر لذت­بخش است درک آن فضای ملکوتی!

از آن گذشته حج رکن اسلام است (بُنِیَ الْإِسْلَامُ‏ عَلَى خَمْسٍ‏ عَلَى الصَّلَاةِ وَ الزَّکَاةِ وَ الصَّوْمِ‏ وَ الْحَجِّ وَ الْوَلَایَة...) و جزیی از فروع دین.

اما شرط کربلایی شدن، پشت کردن به مکه است و انتخاب حسین،

و چه تصویر غریبی: پشت کردن به یک اولویت! برای رسیدن امامی که امروز او اولویتش با همه فرق دارد...


کسانی که با خود گفتند اول حج بگذاریم، بعد به حسین می­رسیم... نرسیدند!

تاریخ می­خواست به همه درس اهمیت اولویت­دهی یاد بدهد.

جایی که اولویت، "حسین" است، هیچ تأخیری جایز نیست.

باید اولویت‌ها را هم‌راه امام انتخاب کرد، نه زودتر نه دیرتر.

"... و المتأخر عنهم زاهق..."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱
سید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی