برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

مخاطب عام

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ق.ظ

بعضی وختا بعضیا شاید یه کاری کنن که آدم ناراحتم نشه اما باعث بشه دیگه آدم اون کارو برا هیشکی تکرار نکنه

ینی مثلا تو یه کاری بکنی از نظر خودت درست که یه نفر که یه کاری می کرده اینو تعمیم بده به همه

میدونم خودمم نمی فهمم چی دارم میگم

اما بعضیا یه کاری میکنن آدم کلافه میشه و دیگه حوصله هیشکیو نداره

همین اسماعیل حالا میخاد بره کربلا میگه حلالم کن

باشه من کی باشم که حلال کنم ولی تو باعث شدی که من دیگه خبر خیلیا رو  دگه نگیرم

تا خودشون بیان و منم با ناز جواب بدم



بعضیا بفهمن که بعضی کارا و بعضی حرفا هر چند کوچیک خیلی چیزا رو عوض میکنه خیلی



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳
سید رضا

نظرات (۱۰)

سلام بر سید...
کار درستو انتخاب کن بیخیال اینکه هر کی هر چی میخاد بگه..
ببقشین که اظهار نظر کردم
فضولی همینه دیگه!!
پاسخ:
سلام

ممونم
نظرتون اتفاق هم ابرازش هم خود نظر زیبا بود
۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۱:۰۳ عطار کوچولو
هر چیزی ، هر چند کوچک...

بعله ، تایید می کنیم! :)
سلام باکی الحسین ....
 این دعوت نامه ای است به صرف نوشیدن جرعه ای ... 
------------------------
از خون تا خاک ...
ان الصلاة...
خدایا شنیده ام که...
از نگاه تا گناه ...
زرنگی یعنی ...
امر ولی...
یه نصفه لیوان آب ...
دلم آرام بگیرد ...
معبر + دانلود
شلمچه ....
شاید دیگر برسد ...
اهل نا اهلان...
صدور انقلاب
ما امسال هم نخواهیم رفت ...
هفتم صفر .... کدام نقل درست است، روز ولادت امام موسی کاظم(ع) یا شهادت امام حسن مجتبی(ع)؟
بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم...
شهید پروری
یک داستان از دوستان
گویند قافله ای در راه است ...


nishtar.ir


منتظرتون هستیم 
 (س)یا زهرا
nishtar.ir

سلام
دعوتید:(+)
سلام مهندس
+
کلا مطلب شد "بعضیا" که !
پاسخ:
مجبورم

تا از آنم چه به پیش آید از اینم چه شود

خواجه دانست که من عاشقم و هیچ نگفت

چی بگم والا :(
ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
گفتند: ضمایر رانام ببر
گفتم:
من
من
من
من
.
.
...
گفتند: پس بقیه چی شد؟
گفتم: رفتند زیارت آقایم حسین و (من) تنها ماندم
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۵ وبلاگ شمس
سلام
چی شد؟
دوبار خوندم ها!
سلام سید عزیز
عکس پستت رو برداشتم برای گرافی جدیدم
راضی باش برادر
پاسخ:
سلام
عکاس راضی باشه ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی