برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

آه شرمنده ام هنوز هم کمی از من مانده میروم تا دیگر از من چیزی نماند میروم تا من ، او شود...

برای او

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

آن که می ماند ....

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

از دهِ آباد ما ویرانه می ماند به جا

آخرش از نام ما افسانه می ماند به جا

 

آن قدرها آمدند و آن قدرها می روند

سال هاى سال این میخانه می ماند به جا

 

فیض ما از روضه ات از "روضه خانه" کمترست

ما نمی مانیم اما خانه می ماند به جا

 

هر کسى فانى نشد در عشق باقى هم نشد

در قبال سوختن پروانه می ماند به جا

 

بعد مردن خاک ما را وقف میخانه کنید

لااقل از خاک ما پیمانه می ماند به جا

 

خانه قبر من- این ویرانه را- آباد کن!

ورنه از این خانه ها ویرانه می ماند به جا

 

نام نه، تصویر نه، هر آن چه که داریم نه

از من و تو ناله مستانه می ماند به جا

 

آن که می ماند در این خانه در آخر فاطمه ست

می رود مهمان و صاحبخانه می ماند به جا



 

هر کجا رفتیم صحبت از رسول ترک بود

بیشتر از عاقلان دیوانه می ماند به جا

 

نیستم سرگرم سجاده، خودم فهمیده ام

آخرش خدمت درِ این خانه می ماند به جا

علی اکبر لطیفیان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۳
سید رضا

نظرات (۱۳)

۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۸ خرید ملک در ترکیه

خیلی خوب و عالی بود

۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۶ وبلاگ شمس
سلام
خییییییییییییلی ممنونم. بازهم منتظر حضورتان هستم. 
عاقبتتان به خیر ان شاالله.
یاعلی
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۹ عارف محمدی
سلام سید جون
عالی بود
چقد دلم براتون تنگ شده
چقد دلم برا هیئتمون تنگ شده
چقد دلم تنگه... اگه بشه با این عاشقا   میخوام یه شب بیام کربلا    جون بدم پایین پا
آه
میخانه به میخانه ...
یادش بخیر
ایشالا بتونم زود ببینمتون
پاسخ:
سلام عزیزم
انصافا جات خالیه
به امید دیدار هر چه زودتر
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۰ وبلاگ شمس
سلام
شمس بروز شد اگر تشریف بیاورید خوشحال میشوم.
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۲ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

لطفا رسانه باشید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
انتخاب خوبی بود

خدا به آقای لطیفیان جزای خیر دهد!
عالی بود ...

دلتنگی های عارف محمدی هم جالب بود ، ان شاءالله زودتر تشریف بیارن.
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۲ وبلاگ شمس
از میان اشک ها خندیده می آید کسی
خواب بیداری ما را دیده می آید کسی

با ترنم با ترانه با سروش سبز آب
از گلوی بیشه خشکیده می آید کسی

مثل عطر تازه تک جنگل باران زده
در سلام بادها پیچیده می آید کسی

کهکشانی از پرستو در پناهش پرفشان
آسمان در آسمان کوچیده می آید کسی

خواب دیدم , خواب دیده در خیالی دیده اند
از شب ما روز را پرسیده می آید کسی
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ وبلاگ شمس
رسول خدا (ص)می فرمایند: جوانمردان امت من را ده علامت است که عبارتند از راستگویی، وفای به عهد، ادای امانت، ترک دروغ، بخشش بر یتیم، دستگیری سائل، بخشیدن آنچه رسیده است،بسیاری احسان، خواندن مهمان وسر همه ی آنها حیا است.

 

امام حسن مجتبی (ع) می فرماید: شما را به پرهیزگارى و ترس از خدا و ادامه تفکّر و اندیشه سفارش مى کنم، زیرا که تفکّر و اندیشه، پدر و مادر تمام خیرات است.

 

امام رضا(ع) می فرماید:
 مومن تا سه خصلت در او نباشد مومن نباشد:
سنتی از پروردگارش و سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش.
سنتی که از پروردگارش باید داشته باشد رازپوشی است.
اما سنتی که از پیامبرش باید داشته باشد مدارا کردن با مردم است.
و اما سنتی که از امامش باید داشته باشد شکیبایی در شدت و سختی است.سلام و عرض تسلیت
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۹ ... حسینی ...
سلام بزرگوار

ایام سوگواری معصومین علیهم السلام تسلیت باد...

یا کریم آل طه
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۴ آغا کلان
سلام

اهل چمن مشتاق دیدار شمایند؛

با فصلنامۀ «پیک پاییزی- شمارۀ 7 سال 1393» .[گل]

۰۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۹ خادم الحسین بنی فاطمه
سلام
حلول ایام بهار شیعیان مبارک
عزاداریهای این دوماه مورد قبول حضرت حق و ارباب باشد انشا الله
التماس دعا
یاعلی
سلام

؟؟؟؟؟

منتظرپاسخ شما هستیم...

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی